efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Κυριακή, Δεκεμβρίου 28, 2008

ΑΝΑΜΟΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΣΤΟΛΗ

Σε παράτολμη στροφή
Με το αριστερό μου χέρι, χέρι της καρδιάς, θέλω να σας πω ότι για περίπου ένα μήνα δεν θα μπορώ να γράφω λόγω ακινητοποίησης του δεξιού καρπού εξαιτίας αιφνίδιας πτώσης στη διάρκεια χορευτικής συστροφής σε... ολισθηρή επιφάνεια. Η μηχανή του χρόνου δεν θα ακινητοποιηθεί για εσάς, φυσικά, αλλά, να, για μένα αυτός ο χρόνος της γραφής γενικώς είναι πολυαγαπημένος και πολύτιμος: μα δεν πειράζει, χρόνος είναι θα περάσει, με τη γραφή να παραχωρεί και τις δικές της ώρες στην ανάγνωση, θα χωρά πολύ καλά στις μέρες που προχωρούν χαρούμενες γιατί...
Ο καρπός της καρδιάς είναι ακόμα δυνατός!!!
Το αριστερό μου θα αγαπώ από τώρα πιο πολύ κι ας δοξάζω τόσα χρόνια το δεξί που δεν με κράτησε γερά στη δύσκολη την ώρα.
Στο αριστερό μου χέρι θα φορώ το όμορφο χρυσό μου δαχτυλίδι με την ωραία βαθιά πέτρα.

3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Μιρέλλα

Περαστικά και γρήγορα στη γραφή την έχουμε ανάγκη!

Άγγελος

1:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

.... ΑΓΓΕΛΟΣ!!!!
Τι υπέροχο όνομα να σου εύχεται περαστικά

Σ΄ ευχαριστώ πολύ Άγγελε

2:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Άγγελος σου εύχεται Μιρέλλα στο 2009 να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σου, του πραγματικού και του φανταστικού.

5:38 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home