efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Τρίτη, Ιανουαρίου 24, 2012

Στον Άγγελο...

Άγγελε γειά σου
Η φωτογραφία δεν έχει σχέση παρά μόνον εικαστικά σαν ένας "κύκλος" συζητήσεων-μαθημάτων που θα γίνει στο Γκάζι! Μπορεί πράγματι να μην είναι και πολύ πετυχημένο σαν επιλογή φωτογραφία! Κατά τα άλλα δηλαδή κατά πόσον ο εθνικός-κρατικός χώρος που σταδιακά έγινε ανεξάρτητη Ελλάδα απο το 1830 και μετά και κατά πόσο επηρεαζόμαστε μέχρι σήμερα απο όλα αυτά που ίσχυαν τότε επι οθωμανικής αυτοκρατορίας... σίγουρα είναι μεγάλη συζήτηση και υπόσχομαι μόλις βρω λίγο χρόνο να γράψω κάτι γι αυτό. Όπως ξέρεις έχει περιοριστεί ο χρόνος μου για γραψίματα στο Blog λόγω διαβασμάτων και γραψιμάτων για το Μεταπτυχιακό μου, που είναι η μεγάλη χαρά (και βάσανο μαζί) της ζωής μου αυτήν την περίοδο!!! Σε χαιρετώ με αγάπη

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπημένη μου Μιρέλλα,

Οι ευχαριστίες είναι πολύ λίγο για την τόσο προσωπική ανάρτηση.
Φρόντισε το Μεταπτυχιακό σου που σε γεμίζει τόση χαρά και παράλληλα, αν είναι δυνατό, κράτησε μια μικρή φλογίτσα στην εστία της εφημερίδας σου, γιατί πάντα με ανυπομονησία περιμένω την επόμενη ανάρτησή σου.
Σε ευχαριστώ πολύ.
Με αγάπη
Άγγελος

1:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Διαβάζοντάς το αισθάνομαι υπέροχα άρρωστος, στο περεκκλήσι της καρδιάς μου τα καντίλια καίγονται!

Άγγελος

ΥΓ. Δια χειρός Μαγιακόφσκι

2:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπημένη μου Μιρέλλα,

Παρακολουθώντας τις τελευταίες εξελίξεις διερωτιέμαι, ποιά είναι η μοίρα μας σαν Έλληνες; ποιά είναι η μοίρα της Ελλάδος; γιατί κάθε τόσο να αναγεννιέται από τις στάχτες της;

Άγγελος

1:57 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπημένη μου Μιρέλλα,

Ιστορική βραδυά σήμερα, και δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο το Ναι ή το Όχι!

Άγγελος

12:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα Μιρέλλα,


Χρόνια Παλλά,

με αισιοδοξία,

με αγάπη.

Άγγελος

1:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home