efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007

ΠΟΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ;


Το τέλειο casting στη διαφήμιση


Οι άλλοι δεν ξέρω, αλλά εγώ όποτε παρακολουθώ τηλεόραση κι έρχεται η ώρα για τις διαφημίσεις, συνήθως - μη σας πω πάντα - κάτι θυμάμαι και χαίρομαι οπότε σηκώνομαι και πάω να το κάνω (από τουαλέτα μέχρι καφέ, κι από τηλεφώνημα στη φίλη μου τη Σούζυ μέχρι reset αυτόματου ποτίσματος στα έξω φυτά και χειροκίνητο στα μέσα). Μοναδική εξαίρεση που με καθηλώνει στην οθόνη: ο Θανάσης! Ποιός Θανάσης; Επώνυμο δεν ξέρω, αλλά είναι αυτός ο τυπάκος που διαφημίζει τα προϊόντα της ΤΙΜ και τώρα της WIND. Αν τύχει και μιλάω στο τηλέφωνο, λέω στη Σούζυ, Σσστ... κοίτα κοίτα φάση ο Θανάσης! Ποιός Θανάσης; μου λέει, Τρελάθηκες; Γύρνα, γύρνα γρήγορα στο τάδε κανάλι, της λέω, Να, αυτός που κάνει τη μάνα του και τη θεία του, αυτός ντε, αυτός που κολλάει μπρίκια. Όοοοχι αυτός που ...μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, ο άλλος ο ξανθός, ο γαλανομάτης. Ε, μου φτιάχνει τη διάθεση στο δευτερόλεπτο ο Θανάσης. Και πού το ξέρω εγώ ότι τον λένε Θανάση; Γιατί ένα βράδυ τον πέτυχα σε ένα μπαράκι και δεν κρατήθηκα. Πλησίασα και του είπα "Είσαι τέλειος, είσαι φοβερός". Κι είναι ο άτιμος το ίδιο χαριτωμένος, το ίδιο ευχάριστος όπως στη διαφήμιση: απίθανη φάτσα. Thanassis the Menace. Ναι, έπαιζε κι ένα μικρό ρολάκι στο σήριαλ Λούφα και Παραλλαγή, πολύ μικρό δυστυχώς. Γιατί ρε γαμώτο; Τέλος πάντως, όποιος τον ανακάλυψε με σκοπό να χαίρομαι δίχως να κάνω δουλειές στο διαφημιστικό διάλειμμα, το πέτυχε διάνα. Μέχρι και το κινητό μου γελάει!

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπόν πράγματι αυτός ο Θανάσης είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ άτομο! Κάναμε παρέα όταν είμασταν φοιτητές και είναι τρελλή φάτσα και πολύ καλό και ευγενικό παιδί... Θυμάμαι ότι μια φίλη μου έλεγε "Αυτός ο Θανάσης έχει μια γλύκα..άνω ποταμών!" χαχαχαχ!
Η αλήθεια είναι δυστυχώς ότι με τα χρόνια χαθήκαμε και η έκπληξή μου ηταν ευχάριστη και μεγάλη όταν τον είδα στην TV στη διαφήμιση της ΤΙΜ "Ο Τζακ πήδηξε!"!!!! ΤΕΛΕΙΟΣ!
Έχω να θυμάμαι πολλά από αυτό το παιδί και κυρίως το πόσο καλά μου μίλησε και μου στάθηκε όταν του είχα μιλήσει για ένα προβλημά μου.. Ήταν μαζί με τον ένα κολλητό του (το Βαγγέλη) και μου είπαν λόγια που πάντα θα θυμάμαι...
ΕΛΠΙΖΩ και ΕΥΧΟΜΑΙ να τον πετύχω κι εγώ σε κανα μπαράκι και να τα ξαναπούμε μετά από 3 χρόνια! :))

12:31 π.μ.  
Blogger Mirella Kalostipi said...

Σου το εύχομαι και μου το εύχομαι!

4:35 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home