efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Παρασκευή, Ιουλίου 27, 2007

ΑΝ ΕΤΣΙ ΒΟΛΕΥΕΙ...




ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟ


ΦΤΑΙΧΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ


Ο ΜΕΣΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ


Ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟΣ


Ο ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΑΣ


ΜΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ


ΑΜΑ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΩ


ΑΜΑ ΠΙΑΣΤΩ ΓΙΑ ΕΜΠΡΗΣΜΟ


ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ


ΜΗ ΜΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΝΑ ΚΑΚΟ;




Κάτι μικρές, σύντομες ειδήσεις δημοσιεύονται εδώ κι εκεί για κάποιους που πιάστηκαν και ομολόγησαν (π.χ στη Νέα Πέραμο) ότι έβαλαν φωτιά ή θεωρούνται ύποπτοι για εμπρησμό στο δάσος. Κι έπειτα σιωπή. Τίποτα απολύτως δεν ακούγεται για το τι απέγιναν αυτοί οι τύποι, αν πράγματι εμπλέκονται σε εμπρηστικές ενεργειες κ.λ.π. Θέλω να πω ότι κανένα ρεπορτάζ, καμιά δήλωση απο κανέναν δεν γίνεται σχετικά με το προφίλ (θεωρητικά βρε αδελφέ) ενός εμπρηστή. Να βγει κάποιος υπεύθυνος και να μας πει: Στις εκατό πυρκαγιές τόσες από τσιγάρα, τόσες από σκουπίδια όπου πέταξαν τα τσιγάρα αναμένα, τόσες από πυλώνες της ΔΕΗ, τόσες απο σκέτη μαλακία, συγνώμη, αμέλεια κάποιου βλάκα, συγνώμη ανυποψίαστου χωρικού που έκαιγε τα ξερά του μέσα στα χλωρά του, τόσες απο σπασμένα γυαλιά πεταμένα, και τόσες απο επίτηδες και εξεπιτούτου που έσκασαν η μια μετά την άλλη.


Να έχουμε μια εικόνα, τέλος πάντων, να ξέρω κι εγώ πάνω κάτω σε ποιο βαθμό φταίω, προσωπικά, να αυτομαστιγωθώ για να μάθω να μην τα ρίχνω όλα στο κράτος (γιατί άλλο κράτος άλλο κυβέρνηση να εξηγούμεθα) που τι να πρωτοπρολάβει κι αυτό το άμοιρο με όλους εμάς που έμπλεξε. Διότι τι σου φταίει η κυβέρνηση για το κράτος και τι σου φταίει το κράτος για την κυβέρνησή του; Αφού l' etat c' est moi, δηλαδή όταν λέμε moi, εννοώ εγώ, εσύ, εμείς, όχι αυτοί που κυβερνούν εμάς και το κράτος μας.
L' etat c' est nous, δηλαδή εμείς να΄χουμε το νου.


Βέεεεβαια, διότι εκείνο το παλιό το σύνθημα που ακουγόταν τόσο ωραία: ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ έδωσε τη θέση του στο καινούργιο: Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που δεν ακούγεται και τόσο ωραία, αλλά, ας είναι, αν έτσι βολεύεστε όσοι βγαίνετε ή σας βγάζουν να δηλώνετε με το ύφος του σοφού: "Πφφφ βαρέθηκα πια να βάζουμε με το κράτος όταν φταίμε εμείς οι ίδιοι....". Μαζί σας κι εγώ. Με τους εαυτούς μας, λοιπόν, να τα βάλουμε, με την υποκρισία και το δήθεν που ζούμε βολεμένοι για να τα ρίχνουμε στους άλλους που τα ρίχνουνε στο κράτος που τα ρίχνει στην κυβέρνηση κι όλοι μαζί έξω απ' το χορό να τραγουδάμε στους δρόμους της φωτιάς. Μα δεν το βλέπω. Η αυτογνωσία και η αυτοκριτική καίγεται μόλις σβήσουν οι προβολείς. Ακούς εκεί, Τι θα κρατούσαν, λέει, και Τι θα πέταγαν απο την Ελλάδα! Μα το τι κρατούν το βλέπουμε, και το τι πετούν επίσης.
Πόσες είναι μέχρι τώρα οι πυρκαγιές είπαμε; Και μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα;
Κι εγώ ποιός είμαι, κι εσύ ποιός είσαι; Και πού βρισκόμαστε; Και ποιός Θανάσης;