efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Πέμπτη, Αυγούστου 02, 2007

ΟΥΤΟΠΙΑ; ΑΠΟΔΕΙΞΗ!


Με στυπόχαρτο καλύτερα


Αφού έχει δοκιμασθεί το σύστημα, αφού απέτυχε, αφού αποσύρθηκε, τώρα τι περιμένουν πάλι;

Αφού εμένα ήδη με προειδοποίησαν: αν είναι και θέλω απόδειξη, δεν έρχεται το παιδί (ο Αλβανός που έχουνε για διάφορες δουλειές: επισκευές διαφόρων ειδών, βαψίματα, κ.ά.) να μου φτιάξει κάτι ξύλα της πέργκολας που κοπανάνε με τον άερα και θέλουνε μια κάποια συντήρηση. Διαλέγω και παίρνω. Ή ανεβαίνω και τα φτιάχνω μονάχη μου ή απόδειξη δεν ζητάω, αλλιώς τεχνίτη δεν έχει. Εκτός κι αν περιμένω (ήδη περιμένω ένα μήνα) πότε θα ευκαιρήσουν απο το κατάστημα που την αγόρασα κι έρθουν να με γδάρουν για τρεις στραβοβαλμένες βίδες και δυο παλούκια. Τι θα κάνω δηλαδή; Θα γίνω εγώ κακιά με τον υδραυλικό, τον ηλεκτρολόγο, τον μπογιατζή και δεν θα μου έρχονται επειδή έτσι θέλει ο Αλογοσκούφης να βάλει τάξη στη φοροδιαφυγή και τα μαύρα; Αφού σου λέει κάνει εκατό ευρώ κι άμα θέλω κι απόδειξη (αν υποθέσουμε ότι δίνουνε) κάνει εκατόν είκοσι! Ε, είκοσι απο δω είκοσι απο κει... το ξέρετε το ανέκδοτο με τη γριούλα; Κι άντε, να θυμόμαστε κάθε φορά να τους λέμε να γράφουνε απο πίσω το όνομά μας και να σφραγίζουνε την απόδειξη και να μουστρουφιάζουνε και τα λοιπά και τα λοιπά, ώσπου να ξανακαταργηθεί το μέτρο ως ανεπαρκές ή δεν ξέρω τι, και να μας μείνουνε όσες αποδείξεις είχαμε μαζέψει σαν ηλίθιοι.

Άσε που οι περισσότερες ταμειακές αποδείξεις είναι με πολύ... συμπαθητική μελάνη. Χαίρετε.