efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Σάββατο, Δεκεμβρίου 01, 2007

ΩΡΥΓΗ ΣΤΟ ΚΕΝΟ


Θα ανέβω στο ανθεκτικό ερείπιο

Θα πάρω ιδέες που περίσσεψαν

Όσες δεν ξοδεύτηκαν στο βρόντο

Να πετάξω πάνω στους περαστικούς

με φεϊγ βολάν στους καταπλακωμένους

βλάπτει, να ωρύομαι, ο ρομαντισμός!

Στην υγειά τους να ορκίζομαι

Συλλάβετέ τον...

Κινδυνεύουμε

Κι όποιος καταφέρει

Να μου τον φέρει

Να τον δω

εδώ... εδώ... εδώ

τον ύπουλο εχθρό

να τον κλειδαμπαρώσω

Τότε μονάχα θα ευχηθώ

μη να κα λό μη να κα λό
ωραι... ωραιεεε... εεε
Να' μαι εδω... εδώ
απο δω πάνω ωρύομαι





3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

xaxa, kalo auto me ton aorato exthro!

Meta eida kai to paliotero sou

http://sfaira.blogspot.com/2007/01/blog-post_10.html

thes na to anadhmosiesoume sto www.omhroi.gr ? Olo andres grafoune!

epikoinwnhse mazi mou sto anti / omhroi.gr

10:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το έλαβα αλλά δεν το κατάλαβα. Ελπίζω να μην πιστεύεις ότι οι γυναίκες "δεν δικαιούνται δια να ομιλούν" πάνω στο θέμα. Ή ίσως και να φοβάσαι ότι θα σου πούνε μόνο αυτό και τίποτε περισσότερο. Λάθος θα ήταν. Αλλωστε, αφού αποφάσισες να μοιραστείς τον εσωτερικό σου κόσμο δώσε και σε άλλους την ευκαιρία να σε βρούνε και να σε γνωρίσουνε.

Κοίτα τι έγινε με μια άλλη γυναίκα.
http://www.omhroi.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=2130&mode=thread&order=0&thold=0

Α

4:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλησπέρα και πάλι. Και εγώ επώνυμα μιλώ («επώνυμος» όμως δεν είμαι). http://www.omhroi.org/user.php?op=userinfo&uname=anti&module=NS-User
Προσωπικό μηνυμα στείλε στην ηλ. μου διεύθυνση (anti papaki omhroi.gr), εκεί που τα στέλνεις τώρα τα βλέπουν αρκετοί και άσχετοι. Είναι αλήθεια δυνατόν να κάνεις δημόσια σχόλια χωρίς να αποκαλύπτεις τον εσωτερικό σου κόσμο; Αμα θες το κουβεντιάζουμε. Εγώ πάντως επιμένω για το παλιότερο άρθρο σου με το στρατό. Νομίζω ότι θα δώσει σε πολλούς την ευκαιρία να σε γνωρίσουν καλύτερα και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Εγώ πχ δε σε ήξερα καθόλου.

12:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home