efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Πέμπτη, Ιουνίου 17, 2010

Μ Ο Ν Ι Κ Α!!!


Ένα βράδυ μα τι βράδυ στον Λυκαβηττό

Δεν είμαι ειδική να κάνω κριτική στους καλλιτέχνες και το έργο τους αλλά ως κοινό, που δεν απουσιάζει από την καλλιτεχνική κίνηση της πόλης, έχω να πω ότι η χθεσινή συναυλία της Μόνικας στο θέατρο του Λυκαβηττού, θα μείνει στην ιστορία της νεαρής μουσικού, συνθέτριας, ερμηνεύτριας και κάποτε θα λέμε, θυμάσαι το 2010, εκείνη τη συναυλία της στο Λυκαβηττό; Ήταν απογειωτική, χωρίς υπερβολή ήταν αυτό που λέμε η όαση της δροσιάς στην έρημο των ημερών που ζούμε, δώστε μου κι άλλα μάτια να τη βλέπω κι άλλα αυτιά να την ακούω κι όσο για την καρδιά μου την πονεμένη και την ψυχή μου την ταπεινωμένη, έφυγα με καινούργια καρδιά και χαρούμενη την ψυχή μου. Φεγγάρια αμέτρητα γέμισαν τον ουρανό σαν ολόλευκα μπαλόνια που ελευθερώθηκαν να ταξιδέψουν στο σύμπαν. Επιτέλους, φωτεινή διέξοδος (EXITS) στην ασχήμια, τη μιζέρια, άνθρωποι όλων των ηλικιών, όλων των εισοδημάτων, όλων των ρευμάτων, όλων των προβλημάτων, ενώθηκαν, συμφιλιώθηκαν και πέταξαν ψηλά με φτερά τα χαμόγελά τους που τόσο σπανίζουν.
Ο καύσωνας της γκρίνιας και της κακομοιριάς, που μας περιτριγυρίζει, υποχώρησε εξουθενωμένος και τότε γέμισα κι εγώ μαζί με όλους από την πιο ωραία βεβαιότητα:
Όλα θα πάνε καλά, μη φοβάσαι!!!
Αν πέρυσι στο θέατρο Βράχων ήταν τέλεια, φέτος ήταν ξανά μια αποκάλυψη.
Μπράβο, Μόνικα, το κατάμεστο θέατρο του Λυκαβηττού είναι πια πολύ μικρό για σένα μα
κι εμάς ποτέ μη μας ξεχνάς σαν φτάσεις και περάσεις τα πιο λαμπρά αστέρια στο στερέωμα.