efimerida sfaira

Η αλήθεια όπως την πιστεύεις στ' αλήθεια με θάρρος για κάθε καινούρια αρχή, θέλοντας ή μη

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Athens, Attika, Greece

Δευτέρα, Ιανουαρίου 11, 2010

AUTOVISION... και στο Μενίδι!


idiotic KTEO?

Δεν ξέρω τι γίνεται στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ άλλων περιοχών, αλλά για το Μενίδι θα σας εξιστορήσω ένα πρόσφατο και πολύ αστείο επεισόδιο, που δείχνει κατά κάποιο τρόπο τον βαθμό αντίληψης κάποιων υπαλλήλων και το οργανωτικό αλαλούμ μιας εκ του Νόμου υποχρεωτικής αγοράς παροχής υπηρεσιών.

Την προηγούμενη εβδομάδα τηλεφώνησα στην Autovision για να κλείσω ένα ραντεβού ώστε να περάσω ΚΤΕΟ το Ι.Χ. μου. Το κανόνισα για την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου στις 09.30. Πολύ ωραία. Μάλιστα την προηγουμένη του ραντεβού, το βράδυ, έλαβα sms υπενθύμισης απο την εταιρεία στο κινητό μου τηλέφωνο! Πολύ οργανωμένα τα πράγματα, σκέφτηκα με ικανοποίηση διότι έχω ακούσει ότι αν παει κανείς σε δημόσιο ΚΤΕΟ ταλαιπωρείται.
Την επομένη το πρωί, όμως, συνέβη κάτι έκτακτο και δεν μπόρεσα να πάω στο Μενίδι. Τηλεφώνησα στην εταιρεία και παρακάλεσα να ανανεώσουμε το ραντεβού για την επομένη ημέρα Παρασκευή 8 Ιανουαρίου. Πολύ ωραία μέχρι εδώ. Ωστόσο, το απόγευμα της Πέμπτης 7 Ιανουαρίου, περνώντας απο την Εθνική οδό και έχοντας λίγο χρόνο στη διάθεσή μου, λέω δεν περνώ απο το ΚΤΕΟ μήπως και σταθώ τυχερή να τελειώνω με τη διαδικασία μια ώρα αρχύτερα. Αφού με έφερνε ο δρόμος, σκέφτηκα δεν έχω να χάσω τίποτα. Πράγματι έφθασα στη πύλη του ΚΤΕΟ Μενιδίου και λέω στον υπαλληλο: "Το ραντεβού μου είναι για αύριο αλλά αν γίνεται να περάσω τώρα θα με διευκόλυνε πολύ". Ο υπάλληλος κοίταξε τα ηλεκτρονικά κιτάπια και απάντησε: "Βεβαίως, γίνεται". Έδωσα τα σχετικά χαρτιά και πέρασα μέσα. Κατευθύνομαι στην υποδοχή των αυτοκινήτων, ένας άλλος υπάλληλος παραλαμβάνει το όχημα κι έπειτα περνώ σε ένα άλλο γραφείο όπου επανέλαβα ότι ήμουν προγραμματισμένη με ραντεβού για την επομένη μέρα αλλά βρήκα λίγο χρόνο και ήρθα απόψε. Η υπάλληλος χαμογέλασε ευγενικά και είπε: "Πολύ ωραία, κανένα πρόβλημα". Μου είπαν να καθίσω και να περιμένω. Παρα πολύ ωραία όλα!

Ξέχασα να σας πω ότι την πρώτη φορά που τηλεφώνησα, η υπάλληλος με ρώτησε απο πού έμαθα για τα ΚΤΕΟ της συγκεκριμένης εταιρείας. Ε, απο πού; Στόμα με στόμα είναι αυτά. Κάποιος πήγε, κάποιος μου είπε να πάω κι εγώ. Η φίλη μου η Σούζυ μου το είπε, είπα. Μετά θυμήθηκα ότι μάλλον είναι η εταιρεία που διαφημίζει η περίφημη Πετρούλα του Καιρού, αλλά όχι δεν πήγα λόγω Πετρούλας. Λόγω Σούζυς πήγα στην Autovision. Μια που το έφερε η κουβέντα, έχω την εντύπωση ότι όταν βλέπεις Πετρούλα στέκεσαι στην ίδια παρά στο ό,τι διαφημίζει. Τουλάχιστον σε μια πρώτη φάση, νομίζω, ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί και με άλλους sexy ανθρώπους του θεάματος, όπως με τον Τζωρτζ Κλούνι και την εσπρεσιέρα... Πρέπει να δεις τη διαφήμιση κανα δυο φορές να σου εντυπωθεί το προϊόν αντί για τονX star.

Περίμενα περίπου 15΄κι έπειτα με φώναξαν για να μου πουν ότι το αυτοκινητάκι μου είναι μια χαρά και καθόλου δεν ρυπαίνει! Αλλά και που δεν ρυπαίνει το χρήμα με την ποινή έπεσε: 85,50 ευρώ! Ήταν να έχω ήδη περάσει και ήμουν εκπρόθεσμη. Ναι, αλλά η συντήρηση του οχήματός μου είναι άψογη, σε επίσημο συνεργείο και γι αυτό δεν ρυπαίνω. Γιατί λοιπόν να πληρώσω πρόστιμο; Άδικο δεν είναι; Αν ρύπαινε να το πληρώσω διπλό και τρίδιπλο. Τι να κάνουμε όμως, ρυπαίνοντες και μη, ίσα κι όμοια, διότι η κοινή λογική είναι δυσεύρετη. Πάντως, για τη συγκεριμένη πολιτική δεν φταίει η εταιρεία. Πληρώνω, λοιπόν, λέω κι ευχαριστώ και φεύγω. Μακρυγορώ λιγάκι αλλά μη μου πείτε πως δεν είναι κι ένα θέμα το κατά πόσο ένα αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως παλαιότητας (π.χ. το δικό μου το αγόρασα τον Νοέμβριο του 2001, γαμώτο, για ένα μήνα πιάνεται ολόκληρος ο χρόνος!), που είναι σε άριστη κατάσταση αφού έχει κάνει σταθερά όλα τα service, να πρέπει να λογίζεται, στα τυφλά, ως ρυπογόνο κι ενώ δεν είναι να επιβαρύνεται με πρόστιμο μόνο και μόνο επειδή δεν πέρασε ΚΤΕΟ πέρυσι... Τέλος πάντων.

Σήμερα, Δευτέρα 11 Ιανουρίου, χτυπάει το κινητό μου και στην άλλη άκρη μια νεαρή κοπέλα με πληροφορεί ότι τηλεφωνεί απο την Autovision Μενιδίου να με ρωτήσει γιατί δεν πήγα στο ραντεβού μου της Παρασκευής; Της λεω όσα μόλις διηγήθηκα ή τουλάχιστον το προσπάθησα. Εκείνη με ύφος ρωτά: "Τότε, γιατί δεν τηλεφωνήσατε να ενημερώσετε;".
Λέω, με συγχωρείτε, αλλά το σύστημά σας εκεί δεν σας ενημερώνει; Όχι, εσείς έπρεπε, συνεχίζει να με μαλώνει! Κατ' αρχάς, μη μιλάτε σαν να μαλώνετε τον πελάτη, απαντώ. Αυτή, τίποτα. Έπρεπε να τηλεφωνήσετε... Βρε, αμάν, τι ανόητη συζήτηση είναι αυτή... Την οργάνωσή σας να ρωτήσετε. Τίποτα, η υπάλληλος το χαβά της. Εγώ, είπε, χαλάω την οργάνωση επειδή δεν ενημέρωσα. Βρε, ενημέρωσα, λέω, μόλις πήγα αμέσως σας ενημέρωσα... Μπλα, μπλα, τίποτα. Μπας και θέλετε να δυσαρεστείτε τους πελάτες με τέτοιες συζητήσεις και να τους χάνετε; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε... Εννοώ ότι χάνουμε την ώρα μας με άσκοπες και ενοχλητικές συζητήσεις, που δεν αφορούν εμένα δηλαδή τον πελάτη σας.
Η γλώσσα της υπαλλήλου που έπρεπε να αποδείξει πόσο δίκιο είχε, πήγαινε ροδάνι. Της το είπα. Η γλώσσα σας δεν σταματά και σας λέω ότι θα απευθυνθώ σε κάποιον ανώτερό σας διότι δεν το πιστεύω ότι... με μαλώνετε!Τότε πέταξε ένα ψυχρό ευχαριστώ πολύ και μου το έκλεισε!

Πέρασε απο το νου μου ένα νεαρό κορίτσι (των 700 ευρώ;) που δεν του αρέσει καθόλου αυτή η δουλειά που κάνει, που πιθανόν είχε άλλα όνειρα στη ζωή, αλλά λόγω ανάγκης έχει βρει μια άχαρη θέση εργασίας, ίσως νιώθει ανασφάλεια, ίσως έχει προβλήματα στο σπίτι, ίσως είναι απλώς άπειρη και ανεκπαίδευτη, ίσως δεν της έχει πει κανείς πώς πρέπει να μιλά στο τηλέφωνο με τους πελάτες, ίσως, ίσως... Ίσως να είναι απλώς αναιδής, ίσως απλώς να είναι ανόητη. Αλλά εμένα τα κατάφερε και με νευρίασε. Πήγα να πληρώσω για να εκνευριστώ σε μια ιδιωτική εταιρεία; Όχι. Εν πάση περιπτώσει υποτίθεται ότι οι ιδιωτικές εταιρείες είναι πιο σοβαρές και αποτελεσματικές με τους πελάτες. Έτσι δεν υποτίθεται; Καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας και ζητώ κάποιον διευθυντή του ΚΤΕΟ Μενιδίου. Με συνδέουν με έναν υπεύθυνο της Εξυπηρέτησης Πελατών! Ξέρω το όνομά του γιατί τον ρώτησα. Ήταν νέος σε ηλικία και αυτός, αν κρίνω απο τη φωνή και το στυλ. Του λέω εν τάχει τα καθέκαστα μα μόλις φτάνω στο σημείο να πω ότι τηλεφώνησα να παραπονεθώ και ότι μια εταιρεία έτσι χάνει πελάτες, γυρίζει με ύφος παρόμοιο με της συναδέλφου του και λέει:"Α, είστε λάθος". Α, λέω κι εγώ, τώρα εξηγούνται όλα! Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι (αν υποθέσουμε ότι ο νεαρός ήταν "κεφάλι"). Αυτό με το ψάρι όμως δεν του το είπα. Είπα: "Καλά, κατάλαβα, αφήστε, δεν πειράζει."
"Όχι, να το συζητήσουμε" επιμένει. Λέω: "Αντί να μου πείτε ότι θα κάνετε μια σύσταση στην υπάλληλο ή ότι θα κοιτάξετε να οργανώσετε καλύτερα την εσωτερική δομή σας, μου λέτε ότι είμαι... λάθος! Τι να συζητήσουμε πέραν αυτής της απαράδεκτης φρασεολογίας; "Μήπως θα πρέπει να απευθυνθώ σε κάποιον πιο πάνω απο εσάς γιατί μάλλον το παρατραβάτε;"
"Να το συζητήσουμε" επιμένει. Ο.Κ., λέω, πάρτε με εσείς να μη χρεώνομαι και για τα σεμινάρια καλής συμπεριφοράς και οργανωτικής δομής της εταιρείας σας. Κλείνει, καθυστερεί τρία λεπτά και πράγματι μου τηλεφώνησε. Τότε σαν να ήταν άλλος ή σαν να διάβαζε απο κάποιο χαρτί, λέει: "Έχετε δίκιο ήταν λάθος μας, θα ενημερώσω τους υπαλλήλους μας."
Α, γειά σου, τόση ώρα χάσαμε με τις βλακείες. Μήπως, τώρα, υπάρχει καμιά περίπτωση να αποζημιωθώ για τον πολύτιμο χρόνο που κατανάλωσα, κυρία Πετρούλα μου; Ίσως, την επόμενη φορά, σε δυο χρόνια, αν πάω προς Μενίδι για ΚΤΕΟ να μου κάνουν τον έλεγχο δώρο; Χο,χο,χο...

Και κάτι σημαντικό: Μη χάσετε το κινηματογραφικό έργο Ένας σοβαρός άνθρωπος των αδελφών Κοέν. Μόνο να μην είστε απο κείνους που για να καταλάβουν κάτι ζορίζονται πολύ... γιατί άκουσα μια κοπέλα να σχολιάζει μετά την ταινία: "Τι να σου πω; Αν το έργο δεν έχει κανονικά αρχή, μέση, τέλος εγώ κουράζομαι και δεν καταλαβαίνω"!...

2 Comments:

Blogger ERMIS said...

εψαξα να βρω mail σας. Συμωνω και επαυξάνω για το άρθρο σας Σημητοτσακεϊκο ... ΑΠΟΛΥΤΑ.

erm_a87@yahoo.com

10:08 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ

Η φίλη σας Σούζι σας συνέστησε να πάτε στην Autovision πράγμα που δείχνει ότι ήταν ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες της..

Κάπου προφανώς μπερδεύτηκαν τα πράγματα στην μεταξύ σας επικοινωνία..

Παρόμοια η περίπτωση μου με την δική σας...διότι πέρα του ότι είχα καλέσει 3 φορές για αλλαγή της ώρας οι κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο μου φέρθηκαν πολύ ευγενικά και μετά από έκκληση μου να με καλέσουν σε περίπτωση που βρισκόταν κάποιο ραντεβού την ώρα που επιθυμούσα με κάλεσαν 2 ώρες αργότερα να με ενημερώσουν για κενό διαθέσιμο ραντεβού που είχε ακυρωθεί περίπου την ώρα που ήθελα..

Οι προσδοκίες των πελατών διαφέρουν από πελάτη σε πελάτη σε θέματα προσωπικών αναγκών, προηγούμενης εμπειρίας και άμεσης επικοινωνίας..
Διακρίνονται ανάλογα με το επάγγελμα που ασκούν, το εισόδημα τους, την εθνικότητα τους, την ηλικία τους και την μόρφωση τους..Οι πελάτες μπορεί να εκλάβουν διαφορετικά το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών γιατί κρίνουν με διαφορετικά κριτήρια και δυστυχώς ή ευτυχώς "ποιότητα είναι ότι ο πελάτης λέει ότι είναι"

Μια ικανοποιημένη πελάτισσα της εταιρίας Autovision..

7:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home